شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > نشست استراتژیک مدیران دو شرکت فولاد اکسین و فولاد خوزستان در هتل کاروانسرای آبادان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فولاد اکسین، چهارشنبه 25 دی جلسه پایش عملکرد 9 ماهه سال جاری استراتژی شرکت با حضور اعضاء هیات مدیره و ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، عباس زاده معاونت منابع انسانی و اموراجتماعی فولاد خوزستان شیرآبادی مدیریت استراتژی فولاد خوزستان در هتل کاروانسرای آبادان برگزار شد.

در این نشست ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: برای رقابت با شرکتهای مشابه داخلی جهت افزایش کیفیت محصولات باید یک پلان و یک پایش دقیق داشته باشیم به طوریکه در 9 ماه گذشته اگر پلان ها و استراتژی ها را در شرکت تغییر نمی دادیم، اکسین به جایگاه امروز نمی رسید.

وی افزود: برای سال آینده افزایش 20 درصدی ظرفیت تولید، کاهش میزان توقف در روند تولید، اصلاح فرآیندها و سیاستهای فروش و تامین قطعات یدکی کارخانه، و شفافیت در بودجه از مهمترین دستورالعمل های فولاد اکسین خواهد بود.

همچنین در این جلسه عباس زاده معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان تصریح کرد: مزایای استفاده از سیستم های مدیریتی به خصوص مدیریت استراتژی و لزوم ایجاد انسجام در کلیه سطوح سازمان و تلاش همه جانبه در این حوزه باعث ایجاد همسویی خواهد شد.

سپس شیربابادی مدیریت استراتژی فولاد خوزستان طی گزارشی با عنوان پیوند استراتژی، بیانیه استراتژی گروه فولاد خوزستان را تشریح، و با اشاره به شعار سال ۹۸ ، شیوه تسریع اهداف استراتژیک در سطوح مختلف و نظام کنترل استراتژیک در گروه فولاد خوزستان را تشریح نمودند.

در این جلسه مهندس سلمان پور و دکتر یارعلی زاده از اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان مباحثی در خصوص راهبرد فولاد اکسین در حوزه فروش و تبیین فرصتها و تهدیدات پیش روی صنعت مطرح کردند.

در بخش دیگری از این نشست، تعداد دیگری از مدیران شرکت فولاد اکسین استراتژی واحدهای مختلف در حوزه مالی، تولید و فروش را برای سال 98 بیان کردند.

در پایان این نشست باتوجه به همکاری در خور ستایش آقایان عباس زاده و شیربابادی در تدوین و راهبری استراتژی شرکت فولاد اکسین از جانب مدیرعامل و هیئت مدیره فولاد اکسین از آنها تقدیر به عمل آمد.

 

 

{gallery}estrate{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات