شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس
4 مهر 1395
کد خبر: 308

با حضور سردار شاهوارپور فرمانده محترم سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد اکسین و با حضور کارکنان بسیجی شرکت، ویژه برنامه گرامیداشت دفاع مقدس در فولاد اکسین برگزار گردید.

با حضور سردار شاهوارپور فرمانده محترم سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد اکسین و با حضور کارکنان بسیجی شرکت، ویژه برنامه گرامیداشت دفاع مقدس در فولاد اکسین برگزار گردید.

 مهندس قنواتی در ابتدای این برنامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت و جوانمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و نا برابر، پس از خیر مقدم گویی به سردار شاهوارپور فرمانده محترم سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و بسیجیان حاضر در برنامه عنوان کرد: دشمن ما در محاسبات اصلی خود این نکته را فراموش کرده بود که سلاح مردمان ایران جنگ برای دفاع از کیان و میهن خویش تجهیزات و تسلیحات نظامی نیست و بلکه سلاح ما ایمان، اعتقاد به خدا، رهبری ولایی و وحدت و صفا و صمیمیت همه مردم بود و این مهم باعث شده که حتی یک وجب از این مرز و بوم بدست دشمنان اسلام نیافتد و انقلاب اسلامی نیز از گزندها در امان باشد.
مدیر عامل شرکت در ادامه افزود: دشمن پس از اینکه با جنگ نظامی نتیجه نگرفت وارد جنگ اقتصادی شد که در این راه هم ناکاماند ماند. به هر حال دشمن از تلاش باز نخواهد ایستاد برای اینکه با ایمان و اعتقادات ما مشکل دارد. ایشان با تاکید بر این مسئله عنوان کرد ولایت فقیه ستون این نظام است و مادامی که ما در سایه ولایت فقیه باشیم و گام به گام ایشان باشیم در امان هستیم. ایشان در خطاب به کارکنان ولایی و بسیجی شرکت گفت: حواسمان باشد که با پیروی از ولایت فقیه راه هر گونه رخنه دشمن را مسدود کنیم.

مهندس قنواتی افزود: دشمن بدنبال تفرقه افکنی است و آرمان ها و اعتقادات ما را هدف قرار داده، بدنبال تضعیف و از بین بردن روحیه رشادت و شهادت طلبی ماست. شبه افکنی در اصول و اعتقادات اولیه نظام اسلامی و تفکر بسیجی و نهادهای انقلابی همچون بسیج و سپاه است.
مدیر عامل بسیجی شرکت در پایان با اشاره به قرار داشتن دشمن در جنگ اقتصادی با ایران اسلامی، خطاب به کارکنان شرکت گفت: شما اکنون رزمندگان بسیجی جنگ اقتصادی هستید وامیدوارم به یاری خدا و با تلاش و مجاهدت خویش در این مهم نیز سر بلند و پیروز باشید.
پس از مهندس قنواتی نیز فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به ایراد سخن پرداختند.

{gallery}defa_moghadds_95-7-3{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات