شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم
14 اردیبهشت 1395
کد خبر: 193

مدیر عامل شرکت در مراسمی که بمناسبت روز معلم برگزار گردید از کلیه اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت فولاد اکسین و اساتید دوره های آموزشی کوتاه مدت واحد آموزش شرکت، قدردانی نمود.

مدیر عامل شرکت در مراسمی که بمناسبت روز معلم برگزار گردید از کلیه اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت فولاد اکسین و اساتید دوره های آموزشی کوتاه مدت واحد آموزش شرکت، قدردانی نمود.

در ابتدای این برنامه مهندس آبدیده رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت، گزارش کاملی از اقدامات صورت پذیرفته و دستاوردهای این مرکز را به میهمانان ارائه نمود. وی در بخشی از گزارش خود اشاره ای داشت به اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت که به اختصار شامل موارد زیر بود:

پرورش نیروی انسانی توانمند و آماده به کار در زمینه تخصصی تولیدات خود
ارتقای شاخصهای کمی و کیفی آموزشهای کاربردی در شرکت
هدفمند نمودن ادامه تحصیل کارمندان بجای مدرک گرایی آنان
برنامه ریزی آموزشی بلند مدت و مدون برای کارکنان بطوریکه پس از اتمام یک دوره بتوانند از مزایای مدرک تحصیلی برخوردار شوند
افزایش انگیزه شرکت در دوره های آموزشی برای کارکنان
نخبه پروری صنعتی
مستند سازی تجارب نفرات عملیاتی برتر در قالب برگزاری کلاسهای تخصصی جهت حفظ تجارب نیروهای با سابقه حتی پس از بازنشستگی
ارتقای توان عملیاتی فارغ التحصیلان
استفاده بهینه از توان فردی نیروی کار و ابزار آلات موجود


در ادامه برنامه نیز مهندس قنواتی به ایراد سخن پرداخت و گفت: وقتی معلمی شغل انبیاست پس معلمان هم کنار انبیاء قرار خواهند گرفت. وی با بیان این مطلب که بنده نتایج کار شما عزیزان را خوب لمس می کنم افزود: هر بازدید کننده ای از محیط کاری شرکت بازدید می نماید آنرا هم تراز با کشورهای اروپایی ارزیابی می نماید و این مورد قطعا از دارایی های نامشهود شرکت بوده و من تمام عملکرد مثبت و روند رو به رشد آنرا در اثربخشی آموزش های شما می دانم، پس شما هم قدر کار خود را بدانید. مهندس قنواتی افزود: من اعتقاد دارم انسان باید همیشه آموزش ببیند و بروز باشد و بماند و من خودم را شاگرد شما می دانم. وی گفت: معلم با آموزش دلسوزانه و عاشقانه خود می تواند حتی جوامع و نسل ها را دگرگون کند. مدیر عامل شرکت خطاب به اساتید حاضر گفت: در کنار فولاد اکسین بمانید چرا که ما قدم در مسیری نهاده ایم که این توفیقات نقطه شروع آن است.

پس از سخنان مهندس قنواتی نوبت به ارائه نظرات و پیشنهادات جمع حاضر رسید که چند تن از اساتید به بیان دیدگاه های خویش پرداختند. در پایان این مراسم نیز مدیر عامل شرکت با اهداء لوح و جایزه، از زحمات اساتید مراکز آموزشی شرکت تقدیر و قدردانی بعمل آورد.

{gallery}rooz_moallem-95-2-11{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات