شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > برگزاری مراسم متنوع به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه های متنوعی از جمله برگزاری مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و محفل انس با قرآن در نمازخانه شرکت ، غبار روبی مزار مطهر شهدا و حضور کارکنان در نماز جمعه اهواز توسط روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و محفل انس با قرآن که با حضور نائب رئيس محترم هيأت مديره، مديران و كاركنان شركت برگزار شد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجتى امام جمعه موقت اهواز ، اجراى قارى بين المللى و گروه تواشيح در روز چهارشنبه یکم خرداد ماه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه شرکت اجرا گردید.

همچنین مراسم غباروبی مزار مطهر شهدا با حضور کارکنان و بسیجیان شرکت در روز پنج شنبه دوم خردادماه و نیز حضور کارکنان شرکت در نماز جمعه سوم خردادماه از جمله اقدامات روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت در راستای گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر بوده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان همه ساله در سالروز آزادسازی خرمشهر که مصادف با سالگرد تاسیس این شرکت است با بیعت کردن با آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران گرامی داشته و برنامه‌هایی را در این راستا اجرا می کند.
کارکنان این شرکت با الهام گرفتن از رفتار و آرمان های شهدا در جبهه ی اقتصادی با تولید ورق های عریض فولادی خاص و آلیاژی نقش مهمی را در بی نیاز کردن کشور در واردات ایفا می کنند.

{gallery}3khordad{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات