شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار نمایشگاهی > شرکت فولاد اکسین در اولین نمایشگاه مدیریت بحران، محیط زیست و صنعت پاک حضور یافت
19 مهر 1394
کد خبر: 3628

آیین افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران، محیط زیست و صنعت پاک استان با حضور فعال شرکت فولاد اکسین در این دوره از نمایشگاه انجام شد

آیین افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران، محیط زیست و صنعت پاک استان با حضور فعال شرکت فولاد اکسین در این دوره از نمایشگاه انجام شد

 

شرکت فولاد اکسین نیز با حضور در این نمایشگاه سعی کرد تا بعنوان فولاد پاک به ارائه دستاوردهای خود در زمینه حفظ محیط زیست به همشهریان و مسئولین استان بپردازد.
این شرکت که پیش از این نیز با انجام فعالیتهای گسترده و هدفمند در زمینه حفظ محیط زیست و پایبندی به مسئولیتهای اجتماعی خود طلایه دار فولاد پاک در ایران و استان بوده، با حضور فعال خود در نمایشگاه مذکور اقدامات خود در این زمینه و توفیقات کسب شده را در معرض دید عموم گذاشت.
در اولین روز برپایی نمایشگاه مدیران و کارشناسان با حضور در غرفه این شرکت پاسخوی بازدید کنندگان بودند. این شرکت در راستای اجرای مسئولیتهای اجتماعی ، برگزاری کارگاه های متعدد تخصصی و فنی را در محل غرفه خود در برنامه دارد.
لازم بذکر در آیین بازگشایی این نمایشگاه مدیرکل بحران استانداری خوزستان گفت: خوزستان با مشکلات اساسی زیست محیطی روبه روست که مهمترین آنها کم آبی و طوفان های گرد و غبار است.
هاشم بالدی با بیان اینکه خوزستان از نظر آلودگی محیط زیست و آلودگی آب، از دست دادن منابع طبیعی در وضعیت بحرانی است، افزود: خشکسالی، زلزله، سیل و آتش سوزی از دیگر بحران های این استان است که برای مقابله با هر کدام ابزار خاصی مورد نیاز است.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را جمع آوری، نمایش و مستندسازی دستاوردهای دستگاه ها در زمینه بحران و محیط زیست و آموزش و فرهنگسازی به مردم دانست.
وی مهمترین محورهای برگزاری این نمایشگاه ارتقای کارآمدی مدیریت بحران های طبیعی خوزستان با استفاده از فناوری نوین و ارایه راهکار اصولی و عملی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست، نقش رسانه ها، آموزش و فرهنگسازی، خشکسالی، بحران آب و گرد و غبار، نقش سامانه های ارتباطی و اطلاعاتی، آمادگی در کاهش آسیب پذیری از بحران های شهری، حفظ جریان آبگذر و حریم کیفی رودخانه کارون، ساماندهی فاضلاب شهری و روستایی و پساب کشاورزی، تامین آب آشامیدنی سالم و ساماندهی آب دریاچه سد گتوند که به دلیل وجود سازند نمکی در بستر آن شور شده است عنوان کرد.

وی همچنین از مشارکت نکردن تعدادی از دستگاه های اجرایی استان به عنوان اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در این نمایشگاه انتقاد کرد و از سایر ارگانها و شرکتهایی که همیشه در برگزاری این برنامه ها پیشگام بوده اند تقدیر نمود.
لازم بذکر است کارشناسان شرکت فولاد اکسین 19 الی 23 مهر ماه در سالن امام رضا نمایشگاه بین المللی اهواز از ساعت 10 تا 18 پذیرای بازدیدکنندگان عزیز می باشند.

نظرات