شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار ورزشی > تیم ووشو فولاد اکسین با اقتدار قهرمان مسابقات بانوان کشور شد
21 شهریور 1395
کد خبر: 3732

در مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور که 18 و 19 شهریور ماه جاری در مشهد مقدس برگزار گردید تیم فولاد اکسین با اقتدار توانست مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

در مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور که 18 و 19 شهریور ماه جاری در مشهد مقدس برگزار گردید تیم فولاد اکسین با اقتدار توانست مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

مربی این تیم با اشاره به درخشش بانوان این تیم در مسابقات ووشوی کشور و سطح بسیار بالای این پیکارها، اظهار کرد: مسابقات ووشو کمیته فانگ من چوان کشور با حضور 200 تالوکار (اجرای فرم) و 45 سانداکار (مبارزه) در قالب 13 تیم به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد که در این مسابقات تیم بانوان ووشو فولاد اکسین متشکل از 12 تالوکار و یک سانداکار به مصاف حریفان خود رفتند و در مجموع تیمی، این تیم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. پس از آن نیز تیم‌های خراسان رضوی و تهران بر سکوهای دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند.

کیانپور عنوان کرد: در بخش ساندا ( مبارزه) رده سنی جوانان آیناز صفایی در وزن56- کیلوگرم و حدیث سعید آخر 48- کیلوگرم هر دو موفق به کسب مدال‌های برنز این مسابقات شدند.

وی همچنین نفرات برتر رده سنی بزرگسالان ساندا (مبارزه) را نسیم خسروی کاهکش وزن 48- مدال برنز، مرضیه عادلی وزن 56- کیلوگرم مدال برنز و شادی علیدادی مقام دوم وزن 60- کیلوگرم عنوان کرد و گفت: زهره شهپری در وزن 65-کیلوگرم و زینب قطرانی هر دو ووشوکار دیگر گردن آویزهای طلا را کسب کردند.

ایشان در پاسخ به سوال ما درباره امکانات رفاهی بازیکنان و حمایتهای انجام شده از تیم گفت: برخی از بازیکنان عنوان کردند اولین باری است که برای حضور در مسابقات با این سطح اعزام شدیم و از شرایط حاکم رضایت کامل را داشتند که قطعاً یکی از دلایل حضور قدرتمندانه این تیم نیز همین مسئله بوده است. کیانپور در ادامه نیز ضمن تقدیر و تشکر از معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز و مدیر عامل و مسؤول تربیت بدنی شرکت فولاد اکسین خوزستان که شرایط بسیار خوبی را برای این تیم فراهم نمودند، تصریح کرد: امیدواریم این حمایت‌ها از ورزش ووشو و سایر ورزش‌ها هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان ادامه‌دار باشد.

وی اضافه کرد: این تیم خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی ووشو استانی سپس به اردوی تیم استان و در نهایت اردوی تیم ملی آماده می‌کنند.

لازم بذکر است در مراسم استقبال از بازگشت پرافتخار این تیم در فرودگاه اهواز، مهندس قنواتی مدیر عامل و فرامرزی مسئول تربیت بدنی شرکت حضور پیدا کردند .

{gallery}vosho-95-6-2{/gallery}

نظرات