شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > تقدیر از پزشکان شرکت فولاد اکسین خوزستان
4 شهریور 1402
کد خبر: 6855

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین؛ همزمان با فرارسیدن روز پزشک در جلسه‌ای با حضور معاون فنی و بهره‌برداری، مدیر امور اداری و منابع انسانی، مدیر HSE و کادر پزشکی شرکت از زحمات پزشکان شاغل در فولاد اکسین خوزستان تقدیر شد.

محسن ابوعلی معاون فنی و بهره‌برداری شرکت در این دیدار گفت؛ پزشکان سرمایه های نظام سلامت کشور هستند، لذا کادر پزشکی این شرکت با اقدامات درخشان خود در تمامی ایام توانستند بار دیگر توانمندی و خلوص خدمت رسانی به پرسنل عزیز را به معرض نمایش درآورند.

وی همچنین بیان نظرات تخصصی پزشکان را بسیار مفید و راهگشا دانسته و افزود؛ خدمات درمانی و بهداشتی مستقیم شرکت نیازمند انگیزه مضاعف تمام کادر درمان علی الخصوص پزشکان برای ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات می باشد که بحمداله پزشکان این شرکت همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

طاها عبیاتی مدیر ایمنی و بهداشت و محیط زیست شرکت در این دیدار از اقدامات شایسته پزشکان و کادر سلامت شرکت تقدیر نموده و گفت؛ کیفیت ارائه خدمات توسط پزشکان و کادر سلامت درمان ثابت کرده که بخش درمان شرکت با تمام توان در خدمت کارکنان شرکت مطلوب بوده است.

وی همچنین بر تعامل هرچه بیشتر پزشکان و کادر درمان تاکید نموده و از اقدامات مدیرعامل محترم شرکت جهت پشتیبانی در حل مشکلات پزشکان و پرسنل تقدیر نمود و در پایان با ارائه لوح تقدیر و شاخه گل جلسه خاتمه یافت.

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات