شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > فولاد اکسین بعنوان واحد نمونه استاندارد استان مورد تقدیر قرار گرفت
21 مهر 1394
کد خبر: 3627

 شرکت فولاد اکسین خوزستان امسال نیز در برنامه گرامیداشت روز جهانی استاندار، لوح و تندیس عنوان واحد نمونه استاندارد را به خود اختصاص داد

 شرکت فولاد اکسین خوزستان امسال نیز در برنامه گرامیداشت روز جهانی استاندار، لوح و تندیس عنوان واحد نمونه استاندارد را به خود اختصاص داد

 

در برنامه گرامیداشت روز جهانی استاندارد فولاد اکسین باری دیگر با تثبیت جایگاه خود در صدر برترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان ورق های فولادی موفق به اخذ به کسب عنوان واحد نمونه استاندارد خوزستان گردید.
در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گفت : رتبه استاندارد ایران در بین 163 کشور جهان از 31 به 27 ارتقا یافته است. یونس الستی تصریح کرد: قوانین و مقررات جدید سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان یک قانون ملی در نوبت طرح در صحن علنی مجلس است که امیدواریم با کمک نمایندگان تا پایان امسال تبدیل به قانون شود.
در ادامه برنامه سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی هنگامی که در مورد کیفیت بالای محصولات شرکت های خوزستانی صحبت می کرد، با اشاره به تولید ورق های فولادی در شرکت فولاد اکسین گفت : در سرتاسر ایران ورق های شرکت فولاد اکسین را بعنوان برند برتر کشور در کیفیت می دانند.
در این آیین گرامیداشت ، تعدادی از واحدهای تولیدی، آزمایشگاههای همکار، مروجان استاندارد و مسئولان کنترل کیفی نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند که در این میان ابوالفضل حیدریان مدیر کنترل کیفیت شرکت فولاد ا کسین نیز بعنوان مسئول کنترل کیفیت نمونه انتخاب گردید.

نظرات

آخرین نظرات