شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > پیروزی شطرنج بازان فولاد اکسین در مسابقات شطرنج قهرمانی کارگری کشور

تیم شطرنج شرکت فولاد اکسین خوزستان در مسابقات شطرنج قهرمانی کارگری کشور در دو بخش آقایان و بانوان موفق شدند و توانستند به ترتیب با کسب عنوان قهرمانی و کسب عنوان نایب قهرمانی حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت، در این دوره رقابت ها که به میزبانی شرکت فولاد اکسین و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برای اولین بار در دو بخش آقایان و بانوان از نهم تا سیزدهم دی‌ماه 1398 بصورت مشترک تیمی و انفرادی آقایان و بانوان در اهواز برگزار شد، که مجموعا 20 تیم شامل ۱۲ تیم آقایان و ۸ تیم بانوان(حدود ۹۰ نفر شرکت کننده) در سه تایپ مختلفِ استاندارد، سریع و برق آسا به صورت همزمان از سراسر کشور حضور پیدا کردند و به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات تنگاتنگ و حساس تیم آقایان فولاد اکسین در بخش استاندارد مقام اول، تیم اصفهان مقام دوم و تیم تهران مقام سوم، همچنین در بخش استاندارد بانوان تیم چهارمحال و بختیاری مقام اول، تیم فولاداکسین خوزستان مقام دوم و تیم فارس مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش سریع آقایان تیم اصفهان اول، فولاد اکسین دوم و مازندران سوم، در بخش سریع بانوان تیم فولاداکسین خوزستان اول، تیم چهارمحال و بختیاری دوم و تیم فارس سوم شدند.

علاوه بر مقام های فوق به نفرات اول تا سوم میزهای پنجگانه بخش آقایان و میزهای چهارگانه بخش بانوان حکم و مدال اهدا گردید.

بی شک حمایت های بی دریغ مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در امر ترویج و گسترش فرهنگ ورزش و سلامتی سبب شده تا برگ زرین دیگری به مجموعه موفقیت های مستمر شرکت افزوده گردید.

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات