شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > پیام مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت به مناسبت ثبت رکورد تولید روزانه

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین روز گذشته پس از دوسال با تولید ۴۰۷۰ تن انواع ورق های فولادی رکورد جدیدی در تولید روزانه این شرکت ثبت گردید.

به گزارش روابط عمومی ثبت این رکورد به دلیل وجود تنوع سبد تولید بر اساس سفارشات مشتریان و تولید ورقهای آلیاژی و تخصصی با ضخامت های پایین از اهمیت بسیاری برخوردار است، این در حالی است که در رکوردهای به دست آمده در سالهای گذشته تولید فقط در رده تجاری و ضخامت های بالا صورت گرفته است. تامین به موقع برخی از قطعات اساسی شرکت و نگهداری تجهیزات و تامین به موقع مواد اولیه باعث کاهش توقفات و افزایش تولید شرکت فولاد اکسین شده است .
در همین ارتباط مدیرعامل شرکت فولاد اکسین پیام تبریکی به مناسبت ثبت تولید روزانه به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که در ایام ماه مبارک رمضان و به میمنت لیالی قدر و با تداوم تلاش بی وقفه کارکنان سخت کوش شرکت فولاد اکسین خوزستان و روند رو به رشد تولید، بارقه امید را در اکسین پرفروغ نموده است.

از این که این زحمات ارزشمند به ثمر نشسته و تولید روزانه ۴۰۷۰ تن محصول را محقق نموده است. این تناژ تولید روزانه که بعد از ۲ سال محقق شده است، علاوه بر اینکه از نظر سبد تولید بی سابقه بوده است بر اساس سفارشات مشتریان (base order) تولید شده است. دستیابی به این نرخ رشد تولید مرهون تلاش، همدلی و مسئولیت پذیری تمام همکاران واحدهای مختلف بوده است.

یقیناً در کنار کمبودهای تجهیزاتی و موانع موجود، پارامترهای بهبود تامین به موقع مواد اولیه، دقت و سرعت عملکرد تولید، نگهداری تجهیزات و کاهش توقفات اضطراری از جمله عوامل اساسی این موفقیت بوده است.

این پیروزی را به همه شما افتخار آفرینان عرصه فولاد تبریک عرض نموده و امیدوارم که در سال ۹۸ که با طلیعه “حرکت رو به جلو” آغاز شده است، بتوانیم با پشتوانه همت و صلابت شما تلاشگران مسیر رونق تولید را مطمئن تر طی نموده و شاهد سودآوری و موفقیتهای بیشتر باشیم. در پایان از درگاه باری تعالی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را در این ماه عزیز مسئلت دارم. در سایه حق تعالی موفق و سرافراز باشید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات