شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > پیام مدیر عامل بمناسبت روز صنعت و معدن

روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبيين و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی كشور عزيزمان ايران، نقش كليدی اين دو حوزه را درتوسعه و تحقق اهداف والای كشور يادآور شويم.

ایران اسلامی با داشتن منابع سرشار خدادادی و سرمایه های ناب انسانی و صنایع عظیم و راهبردی همچون نفت و پتروشیمی، صنعت بزرگ فولاد و… جایگاه بسیار ویژه ای را نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا به خود اختصاص داده است.

در این میان بهره مندي از تعهد، تخصص و نوآوری همه جهادگران عرصه صنعت و معدن، پيشرفت و توسعه كشور را به ارمغان آورده وجايگاه ايران عزیزمان را درمنطقه مستحكم كرده است.

در این عرصه شرکت فولاد اکسین خوزستان با دستیابی به تولید ورق های آلیاژی خاص با ایفای نقش بی بدیل خود در کشور گام های اساسی را برای تکمیل زنجیره همکاری صنایع نفت و فولاد برداشته است و  کشور را از واردات ورق های API  بی نیاز نموده است، این مهم مرهون تلاش، همدلی و هم افزایی تک تک کارکنان شرکت بوده که عمر گرانمایه خود را سرمایه ای برای بالندگی کشور قرار دادند.

در پایان ضمن تبریک فرارسیدن روز صنعت و معدن به همه فعالان صنعتی و معدنی ایران  از تلاش ستودني همه همکاران همدلم در شرکت فولاد اکسین خوزستان که در سه ماه اول سال جاری با ثبت رکورد های مختلف در تولید ورقه های خاص و با تنوع در سبد محصولات و ثبت رکورد کمترین زمان توقفات تولید، شعار سال 1398 را که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده محقق ساخته اند، تقديرو تشكر ميكنم.

امیدوارم همواره در راه موفقیت و گسترش تولیدات این شرکت پیروز و سربلند باشید.

امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت

 

{gallery}sanaat{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات