شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > موفقیت بزرگ فولاد اکسین در انعقاد قرارداد تولید ورق با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و لوله سازی اهواز
21 دی 1394
کد خبر: 3648

فولاد اکسین بالاخره پس از پیگیری های گسترده طی دو سال اخیر و با اثبات توانمندی و کیفیت محصولات خویش، توانست با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و لوله سازی اهواز قرارداد همکاری منعقد نماید.

 

فولاد اکسین بالاخره پس از پیگیری های گسترده طی دو سال اخیر و با اثبات توانمندی و کیفیت محصولات خویش، توانست با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و لوله سازی اهواز قرارداد همکاری منعقد نماید.

 

پس از پیگیری های گسترده و دو ساله مدیران و کارشناسان شرکت فولاد اکسین، قرارداد فی مابین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت لوله سازی اهواز، در تولید لوله های خطوط انتقال نفت با استفاده از ورق های تولیدی شرکت فولاد اکسین، منعقد گردید.
این قرارداد پیرو تفاهم نامه سه جانبه منعقد شده در دو ماهه گذشته و در حضور استاندار محترم می باشد که به مرحله اجرا رسید.
مهندس قنواتی در آیین انعقاد این قرارداد گفت: بحمداله امضای این قرارداد که در یکی از حساس ترین صنایع کشور که همانا نفت می باشد اتفاق می افتد، نوید بخش این مهم می باشد که فرامین مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی در سایر صنایع ما نیز براحتی قابل اجراست.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز نیز گفت: با تولیدات داخلی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در خوزستان و کشور می توانیم خود را در بخش صنعت و خرید از خارج بی نیاز کنیم.
بیژن عالیپور روز سه شنبه درحاشیه نشست انعقاد قرارداد سه جانبه این شرکت با شرکت های فولاد اکسین خوزستان و لوله سازی اهواز در جمع خبرنگاران افزود: در آخرین روز از برپایی سومین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان درباره قرارداد منعقد شده گفت :این قرارداد مربوط به ساخت لوله های صادراتی 48 اینچ است که توسط دو شرکت لوله سازی اهواز و فولاد اکسین ساخته می شود و حدود 144 میلیارد تومان ارزش این قرارداد است.
وی افزود: طبق این قرار داد هفت هزار و 794 شاخه لوله 48 اینچ به طول 90 کیلومتر تولید خواهد شد که باتوجه به فرسودگی خطوط نفتی و گازی در خوزستان به این دو شرکت سفارش ساخت آن داده شده است.

{gallery}gharardad-manategh94{/gallery}

 

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات