شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > معارفه مدیر ارشد بازرگانی و بازرس ویژه مدیرعامل برگزار شد
25 بهمن 1395
کد خبر: 318

طی جلسه ای با حضور تعدادی از مدیران ستادی و بخش تولید شرکت سرپرست مدیریت ارشد بازرگانی شرکت و بازرس ویژه مدیرعامل توسط مهندس محمودپور مدیرعامل شرکت معرفی شدند

طی جلسه ای با حضور تعدادی از مدیران ستادی و بخش تولید شرکت سرپرست مدیریت ارشد بازرگانی شرکت و بازرس ویژه مدیرعامل توسط مهندس محمودپور مدیرعامل شرکت معرفی شدند

مهندس محمودپور با اشاره به راهبرد شرکت فولاد اکسین بر حضور موثر در بازار نفت و انرژی کشور از مدیران جدید خواست در این مسیر تلاش بیشتری را بعمل آورند. مدیرعامل شرکت با اشاره به این انتصابات گفت: اینجانب و هیآت مدیره محترم تاکید دارند با استفاده از نیروهای متخصص و توانمند بومی برنامه های خود در حوزه تولید و فروش محصولات با ارزش افزوده بیشتر را اجرا کنیم در این راستا از دو نفر از نیروهای کارشناس و متخصص که فرزند خوزستان هستند را بکار گرفته ایم.
لازم بذکر است در این جلسه مهندس ناصر قاسمی به عنوان سرپرست مدیریت ارشد بازرگانی شرکت فولاد اکسین و دکتر امید نصیرپور به عنوان بازرس ویژه مدیرعامل معرفی شدند.
مهندس قاسمی پیش از این به عنوان مشاور بازرگانی مدیرعامل و دکتر نصیر پور نیز به عنوان مشاور حقوقی تجارت بین الملل با شرکت همکاری داشتند.

مهندس قاسمی دارای مدرک مهندسي مكانيك از دانشكده نفت اهواز  و فوق ليسانس MBA ماركتينگ از UMEF سوييس می باشد و  از سوابق کاری وی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
از ١٣٧٤ تا خرداد ١٣٧٧ سازمان اب و برق خوزستان ، اخرين سمت محرى طرح نيروگاه ٥٠٠ مگاواتي سد مارون
از ١٣٧٧ تا خرداد ١٣٨٤ لوله سازي اهواز ، اخرين سمت رييس توليد كارخانه ٤
از ١٣٨٤ تا ارديبهشت ١٣٩٣ شركت سالزگيتر مانسمان تهران ، اخرين سمت مدير عامل
از مرداد ١٣٩٥ تا 25 بهمن ٩٥ مشاور بازرگاني مدير عامل و سپس مدير ارشد بازرگاني

{gallery}moarefe_ghasemi-95-11-25{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات