شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > سیستم های سفارشی حوزه تولید در سیستم اطلاعاتی یکپارچه ، با موفقیت استقرار یافت
19 اسفند 1394
کد خبر: 3680

از اول اسفند ماه سال جاری سیستم های سفارشی حوزه تولید نیز وارد فاز عملیاتی گردید تا توفیق بزرگی دیگری به مجموعه افتخارات فولاد اکسین اضافه شود.

از اول اسفند ماه سال جاری سیستم های سفارشی حوزه تولید نیز وارد فاز عملیاتی گردید تا توفیق بزرگی دیگری به مجموعه افتخارات فولاد اکسین اضافه شود.

در جلسه ای که بمناسبت راه اندازی موفقیت آمیز سیستم های سفارشی حوزه تولید برگزار شد ، ابتدا مدیر عامل شرکت مهندس قنواتی با توضیح این نکته که در عصر جدید حفظ و نگهداری و انتقال اطلاعات ارزشمند می باشد، با تبریک راه اندازی موفقیت آمیز این فاز از سیستم، از کلیه افراد دخیل در این پروژه تقدیر و قدردانی نمود.

مدیر پروژه پیمانکار ERP نیز، پروژه فولاد اکسین را پروژه خاص شرکت ایریسا قلمداد نمود و گفت : فولاد اکسین در صنعت فولاد کشور رکورد زد.

پروژه توسعه و استقرار سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه فولاد اکسین خوزستان (IS-Suite) ، پس از انجام فاز شناخت، در تاریخ 25 شهریور ماه 93  کلید خورد و طبق برنامه تنظیمی، در تاریخ 28 دی ماه 93 ماژولهای حمل و فروش و از اول فروردین 94 ماژولهای مالی، خرید، منابع انسانی و مدیریت کالا در مدار بهره برداری قرار گرفتند. سیستمهای سفارشی حوزه تولید  از اول اسفند ماه 94 وارد مرحله عملیاتی گردیدند و سیستمهای قبلی از مدار استفاده خارج شدند (cut-over).

اجرای موفقیت آمیز این پروژه مرهون کار تیمی و مشترک کلیه ارکان پروژه می باشد و به اذعان شرکت ایریسا که سابقه ای بیش از 20 سال در عرصه فولاد کشور دارد، از جمله موفق ترین پروژه های از نوع خود در سطح کشور می باشد.

{gallery}Proje_ERP-{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات