شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > جشن روز کارگر در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد
12 اردیبهشت 1395
کد خبر: 3699

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر مراسم جشنی در تالار اجتماعات شرکت برگزار گردید.

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر مراسم جشنی در تالار اجتماعات شرکت برگزار گردید.

مراسم جشنی روز شنبه 11 ارديبهشت ماه بمنظور تقدير و تجليل از زحمات كارگران پرتلاش شرکت برگزار شد، این مراسم در حالی آغاز گردید که معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان جناب آقای مهندس خبیر، مدیرعامل شرکت و دیگر مدیران در سالن حضور داشتند. پس از قرائت قرآن کریم مهندس نوری به ایراد سخنرانی پرداخت. مهندس نوری با ارائه گزارشی روند مثبت شرکت در زمینه های مختلف را به سمع و نظر حضار رساند، وی گفت :کارهای انجام شده در زمینه های مختلف، از جمله روند خط تولید با رشد روز افزونی روبه رو بوده است، وی افزود: هدف تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم شرکت در ابتدا اعتلای ایران اسلامی و در ادامه برافراشته شدن پرچم شرکت فولاد اکسین خوزستان برقله های افتخار است و در خاتمه روز جهاني کارگر را به کارگران خدوم و شریف خانواده بزرگ شرکت تهنيت گفته و نقش ارزنده کارگران عزیز را در کنار تیم مدیریت مهم و مفيد دانسته و از فعالیت موثر آن ها تجلیل و قدردانی نمودند.

در ادامه مراسم مهندس قنواتی مدیر عامل شرکت نیز ضمن خوش آمدگویی به مهندس خبیر، از حضور ایشان با توجه به خستگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در استان، تقدیر و تشکر کردند. قنواتی در سخنانی نقش کارگران را در روند مثبت بوجود آمده در شرکت موثر و مفید دانست و به تشریح جایگاه ویژه کارگران پرداخت. وی در ادامه درباره نقش ویژه و مهم پروژه فولاد سازی در شرکت گفت: متاسفانه با توجه به تلاش های صورت گرفته در این زمینه، هنوز شاهد اجرای این پروژه نیستیم. ایشان تاکید کردند که راه اندازی این کارخانه به هیچ وجه سبب آلودگی نخواهد شد و اجرای آن می تواند مشکلات شرکت را تاحد زیادی مرتفع گرداند. در خاتمه نیز این روز بزرگ و جهانی را به یکایک کارگران شرکت تبریک گفتند.

پس از سخنان مدیرعامل شرکت، میلاد خجسته پور سرپرست تشکیلات و روش های شرکت نیز گزارشی کوتاه از روند اجرای چارت سازمانی شرکت ارائه دادند.
در ادامه حاضرین در سالن شاهد برنامه های متنوعی از جمله نمایش کمدی،تقلید صدا و … بودند. در خاتمه مراسم نیز با اهدای لوح تندیس از کارگران نمونه شرکت در سال 95 ، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

{gallery}rooz_kargar-95-2-11{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات