شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > تشکر و قدردانی رئیس و اعضاء هیئت مدیره از عملکرد مثبت مدیر عامل و مدیران در سال 94
31 فروردین 1395
کد خبر: 3693

جلسه هیئت مدیره با حضور کلیه اعضاء هیئت مدیره بهمراه مدیران مجموعه جهت بررسی عملکرد سال 94 برگزار شد که کلیه واحدها عملکرد حوزه خود در سال مذکور به سمع و نظر اعضاء هیئت مدیره رساندند که عملکرد ارائه شده حاکی از روند مثبت کلیه واحدها و همچنین رسیدن به برنامه استراتژیک در بودجه مصوب بود که رئیس و اعضاء هیئت مدیره از تلاش های مدیر عامل و مدیران شرکت جهت تحقق این عملکرد مطلوب قدردانی و تشکر نمودند.

جلسه هیئت مدیره با حضور کلیه اعضاء هیئت مدیره بهمراه مدیران مجموعه جهت بررسی عملکرد سال 94 برگزار شد که کلیه واحدها عملکرد حوزه خود در سال مذکور به سمع و نظر اعضاء هیئت مدیره رساندند که عملکرد ارائه شده حاکی از روند مثبت کلیه واحدها و همچنین رسیدن به برنامه استراتژیک در بودجه مصوب بود که رئیس و اعضاء هیئت مدیره از تلاش های مدیر عامل و مدیران شرکت جهت تحقق این عملکرد مطلوب قدردانی و تشکر نمودند.

در ابتدای جلسه مدیر عامل شرکت با تشکر از هیات مدیره جهت فرصتی که در اختیار مدیر عامل و مدیران شرکت قرار دادند، گفت: ان شاء الله که بتوانیم برای اعتلای کشور کار کنیم. با توجه به رکود کلی که در سال گذشته وجود داشته اما برای شرکت فولاد اکسین وضعیت علیرغم کلیه مشکلات مطلوب بود.
ایشان دلیل این امر را همدلی و همزبانی که بین مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت و اعضاء هیئت مدیره وجود داشته است، دانست و تاکید کرد همه اینها در حالی بوده که سایر شرکتها با کاهش تولید و مشکلات متعددی مواجه بودند ولی ما توانستیم در همه موارد طبق شاخص عمل نماییم و رکوردهای تازه ای هم بدست آمد و رکورد تولید هم نسبت به سنوات قبل ثبت شد.

در ادامه رئیس هیئت مدیره شرکت نیز در سخنانی با تبریک سال نو، به تبیین سیاستهای اقتصاد مقاومتی پرداختند و این ایده را کاملا مقابل اقتصاد ریاضتی که در سایر نقاط دنیا به آن عمل می شود، قلمداد نمودند. آقای وحیدی افزود: اقتصاد مقاومتی کاملا پویا و درونزا است و در زمینه های مختلف تاثیر گذار است. هرچه به مبانی و موارد اقتصاد مقاومتی نگاه می کنیم می بینیم موفقیت کامل در این موارد نهفته است. ما هم اگر موفقیتی داریم در این شرکت از این بابت بوده که به این محور ها عمل کردیم. وی از کلیه مدیران خواست تا با مطالعه و بررسی کلیه سیاستهای اقتصاد مقاومتی، سعی در جاری سازی این سیاستهای در امور خویش نمایند.

در ادامه جلسه نیز مدیران حوزه های مختلف به ارائه گزارش تفصیلی از عملکرد حوزه تحت امر خود پرداختند و پاسخگوی سوالات اعضاء هیئت مدیره شرکت نیز بودند.

گوشه ای از آمار و ارقام درخشان عملکرد 94 شرکت به شرح ذیل بود:

  • در زمینه تولید : رشد 6/9 % نسبت به سال گذشته
  • در زمینه تولید محصولات با ارزش افزوده بالا : 35 % رشد نسبت به سال گذشته
  • تولید 8 گونه محصول فولادی جدید در سال 94
  • آماده به کاری تجهیزات : رشد از 79 % در سال 93 به 87 % در سال 94
  • میزان توقفات اضطراری : کاهش 72 % نسبت به سال گذشته
  • درصد تحقق فروش نسبت به بودجه : 93/8 %

پس از ارائه گزارش مدیران شرکت، قنواتی با تشکر از کلیه مدیران که با تلاش های شبانه روزی خود مسبب به جای گذاشتن رکوردهای متعدد بوده اند، افزود: همگی مشاهده کردیم که روند، روند مثبتی بوده و در اصل جهش بزرگی در همه زمینه ها در اکسین رخ داده است. قطعا در هر حرکتی اشکال وجود دارد، اگر کسی اظهار نظر غیر حرفه ای و غیر مسئولانه ای می نماید که ما نباید تحت تاثیر حرفهای غیر مستند و مستدل برخی افراد از خارج از سازمان باشیم. سیاستهای کلی مان در تولید و فروش محصولات موجب صعود اکسین بود و نه به تعبیر بعضی ها منجر به سقوط اکسین.
وی همچنین گفت: میزان زیان انباشته کمتر شده، ما نباید فقط زیان را بگوییم. هر جا که صحبتی هم شد باید کاهش آنرا گوشزد کنیم. انصافا هماهنگی خوب و مناسبی بین هیات مدیره و مدیر عامل برای اجرای برنامه ها بوده است و کسب این موفقیت ها ناشی از تلاشهای کلیه مدیران عالی، مدیران میانی و عملیاتی و کلیه پرسنل زحمتکش شرکت می باشد که به نوبه خود از کلیه این عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

در ادامه رئیس و اعضاء هیئت مدیره تقدیر و تشکر خود را از عملکرد موفق مدیر عامل و کلیه مدیران و پرسنل شرکت بیان نمودند.

آقای وحیدی گفت : تشکر میکنم از گزارشات و کامل بودن آنها و ما باید دائما در حال رشد باشیم. ازتمام زحمات آقای قنواتی بعنوان راس شرکت صمیمانه تشکر می کنم و آرزوی توفیق روز افزون برای پرسنل و مدیریت دارم.

در بخش پایانی برنامه نیز اعضاء هیئت مدیره شرکت با اهداء لوح به تعدادی از مدیران که عملکرد ایشان در سال گذشته شاخص تر بود، از زحمات ایشان قدردانی نمودند.

در پایان نیز اعضاء هیئت مدیره شرکت در کنار مدیران به صرف نهار کاری پرداختند.

{gallery}gozaresh_modiran_be_heyat_modir-95-1-29{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات