شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > بازدید نماینده محترم مردم اهواز، باوی کارون و حمیدیه از شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، امروز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۰ دکتر الباجی با حضور در شرکت فولاد اکسین، ضمن دیدار با مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره در جلسه کمیته راهبردی این شرکت حضور یافت.

در ابتدای این جلسه دکتر انصاریان رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین گزارشی از روند تغییرات شرکت در سال ۱۳۹۷  و حرکت رو به رشد تولید و بهبود عملکرد شرکت ارائه داد.

همچنین در ادامه، مهندس ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسیم ضمن تقدیر از حمایت‌های نمایندگان و مسئولان ارشد استان، گزارش مفصلی از وضعیت شرکت و بهبودهای شاخص‌های تولید، فروش و سودآوری این شرکت در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۸ ارائه نمود و آن را حاصل برنامه‌ریزی کار جمعی کلیه کارکنان و همکاری و تعامل مثبت با شرکت فولاد خوزستان دانست که باعث شده فولاد اکسین بتواند چشم‌انداز روشنی پیش روی خود داشته باشد.

در پایان این جلسه دکتر الباجی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با تقدیر از عملکرد مثبت مدیریت شرکت در بهبود شرایط کاری این مجموعه و افزایش سودآوری آن اعلام آمادگی کرد جهت تسریع در پروژه های توسعه ای و کمک به راه اندازی بخش فولادسازی هر کمکی را از سوی نمایندگان جلب و پیگیری نماید.
 دکتر الباجی با اشاره به مسولیت های اجتماعی شرکت ها ابراز امیدواری کرد که شرکت های صنعتی  با ایفای نقش خود در این زمینه باعث شوند که مناطق محروم در حاشیه این صنایع از حلاوت سودآوری و تعامل با آنها بهرمند شوند وی کمک به مدارس مناطق محروم را در اولویت مسئولیت های اجتماعی شرکت ها عنوان کرد . دکتر الباجی همچین ابراز امیدواری کرد تمامی کارکنان و کارگران مجموعه های صنعتی همدل و یکپارچه با اتحاد و همدلی فقط به فکر افزایش تولید و کار باشند.

 

{gallery}albaji{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات