شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > بازدید دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فولاد اکسین
11 مهر 1395
کد خبر: 309

در بازدیدی که رئیس مجمع نمایندگان استان بهمراه نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد اکسین خوزستان داشتند، ایشان به این مسئله اذعان نمودند که اگر سایر مراکز تولیدی و صنعتی کشور همچون فولاد اکسین موفق بودند، بسیاری از معضلات و مشکلات کشور حل میشد.

در بازدیدی که رئیس مجمع نمایندگان استان بهمراه نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد اکسین خوزستان داشتند، ایشان به این مسئله اذعان نمودند که اگر سایر مراکز تولیدی و صنعتی کشور همچون فولاد اکسین موفق بودند، بسیاری از معضلات و مشکلات کشور حل میشد.

در ابتدای این جلسه مهندس قنواتی ضمن خوش آمد گویی به حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد رئیس محترم مجمع نمایندگان استان، مهندس الباجی نماینده محترم مردم اهواز ، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه گزارشی از فعالیتهای شرکت طی سالیان اخیر تقدیم ایشان نمودند.
مهندس قنواتی در بخشی از سخنان خویش تاکید داشتند به طرح توسعه فولاد سازی شرکت و بیان نمودند: زمانی که کارخانه نورد راه اندازی شد، با توجه به اینکه قابلیت تولید اسلب مورد نیاز محصولات اصلی شرکت که همانا ورق های عریض و آلیاژی API است در داخل کشور وجود نداشت، قرارداد ساخت فولاد سازی شرکت منعقد و حتی 25 میلیون یورو پیش پرداخت به شرکت سازنده پرداخت گردید. اما پس از اعمال شرایط های سنگین تحریم این قرارداد تقریباً به حالت سکون در آمد که بحمد اله با شرایط خوب در پساتحریم و گشایش های بوجود آمده این امیدواری هست که بتوانیم این طرح را به سرانجام رسانیده و با ایجاد اشتغال برای 1000 نفر به صورت مستقیم، گامی در جهت توسعه ایران اسلامی بر داریم.
مهندس قنواتی با اشاره به این مطلب که طرح فولاد سازی اکسین مزایای بسیاری در بر خواهد داشت گفتند: اجرای این طرح توسعه، علیرغم کسب سود آوری بالای شرکت، موجب تولید اسلب های مورد نیاز شرکت خواهد شد و پایه گذار ایجاد اشتغال غیر مستقیم برای 7000 نفر خواهد بود. وی طرح فولاد سازی شرکت فولاد اکسین را جزء تنها طرح های توسعه ای دانستند که کاملاً توجیه اقتصادی دارد و تمام زیر ساختهای آن فراهم شده و تنها به یک همت و اراده گسترده بین مسئولین وهمکاری سهامداران نیازمند می باشد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد با ابراز خرسندی از اینکه با توجه به موانعی که در برای فعالیت واحدهای صنعتی در کشور ما موجود هست، همچنان شاهد رشد، توسعه، اشتغال و تولید موثر مراکز صنعتی خاصی همچون فولاد اکسین هستند و از تلاش و همت کارگران به سر ذوق می آیند خطاب به مدیران شرکت گفتند: انصافاً نیاز اساسی امروز کشور فعالیت و تلاش عزیزانی همچون شماست و باید همین رویکرد را داشته باشید و در همین جهت حرکت کنید و ما هم در مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز، حمایت از مجموعه های تولیدی و صنعتی را بعنوان یک دغدغه اصلی در اولویت داریم.
ایشان همچنین گفتند : کاش امکان این بود که در تمام زوایای کشور مراکزی همچون فولاد اکسین احداث و تکمیل می شد ما دیگر هیچ دغدغه و نیازی نداشتیم و یکی از معضلات اصلی جامعه ما که همانا بیکاری و فقر ناشی از آن است، حل می شد.
در ادامه مهندس الباجی نماینده محترم مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه نیز با ابراز تاسف از تعطیلی و مشکلات پیش روی واحدهای بزرگ صنعتی استان و عدم توجه به آن گفتند: دست توانای فرزندان خوزستان است که می تواند آن را آباد کند و افتخار ماست که امروز در جمع شما مدیران و مدیریت ارشد شرکت هستیم که انصافاً برای این تولید و پابرجایی مقاومت و ایستادگی می کنید.
مهندس قنواتی در پایان با تشکر از نمایندگان محترم مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به ایشان گفتند: حضور شما نمایندگان محترم مردم مایه دلگرمی و انگیزه مضاعفی برای ماست تا انشاا… در راستای اهداف نظام مقدس و دولت خدمتگزار گام بر داریم.

{gallery}majma_nemayandegan-95-7-10{/gallery}

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات