شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > مهندس ابراهیمی در دیدار با پرسنل واحد ایمنی و بهداشت و محیط زیست: ایمنی اولویت اول در فولاد اکسین است/ مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت به مناسبت روز پرستار از پرستاران شرکت تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی، امروز دوشنبه 16 دی ماه سال جاری مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با پرسنل HSE و پرستاران این شرکت به مناسبت روز پرستار دیدار کرد.

در این نشست مهندس ابراهیمی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: حضور حماسی مردم در تشییع باشکوه شهید سلیمانی و شرکت آحاد مردم علی رغم تفاوتهای فکری و فرهنگی نشان می دهد که هر جا بحث امنیت ملی مطرح باشد مردم ایران با وحدت و انسجام به دنبال تقویت امنیت کشور هستند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین، میلاد بانوی صبر حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت و اظهار کرد: پرستاری شغل مقدسی است و کسانی که به دنبال سلامت پرسنل فولاد اکسین هستند مسئولیت مهمی را بر عهده دارند و ما قدردان زحمات پرستاران هستیم و از آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

وی همچنین در بحث ایمنی واحدهای شرکت به پرسنل واحد HES گفت: ایمنی در اولویت اول فولاد اکسین قرار دارد و باید نهایت تلاش و پیگیری خود را جهت اجرای ایمنی و تهیه لوازم حفاظت فردی به کار گیریم هر چند سابق وضعیت ایمنی واحدهای مختلف شرکت مثل برخی حوزه های دیگر در مقاطعی مناسب نبود ولی اکنون اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است.

این عضوهیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان داشت: زمانی که شرکت را تحویل گرفتیم در آستانه اعلام ماده 141 و ورشکستگی بود که حدود 400 نفر نیروی مازاد داشت، اما با برنامه ریزی در راستای تولید بیشتر و صادرات افزون تر مشکلات و حواشی را حل کرده و شرکت را به مسیر درست برگرداندیم، هر چند اگر توقعات نامناسب و نامتوازنی بوجود بیاید شرکت هنوز زمینه برگشت به گذشته را دارد، بدین ترتیب که رساندن شرکت از زیر صفر و خط فقر با ریل ثبات و توسعه کاری سخت و زمان بر است و ما اکنون به سوی ثبات در حرکتیم و تداوم این شرایط اولویت ماست، به عبارت دیگر شرکتی که حقوق پرسنل را بصورت منظم در طول سالهای متمادی بدهد از شرکتی که یکباره هزینه های زیادی بکند بعد ورشکسته بشود بهتر است.

مهندس ابراهیمی در پایان با تاکید بر اجرای عدالت در حقوق و دستمزد گفت: ما در حال تهیه دستورالعملی هستیم تا چارت سازمانی اصلاح شود و شاهد سطح بندی و رتبه بندی مدیران و کارشناسان شرکت باشیم.

گفتنی ست مدیرعامل شرکت فولاد اکسین در پایان این نشست به مناسبت میلاد بانوی صبر حضرت زینب(س) و روز پرستار به پاس زحمات پرستاران شرکت از آنها تقدیر کرد.

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات