شرکت فولاد اکسین خوزستان > معرفی شرکت > فرآیند رسیدگی به شکایات
فرآیند رسیدگی به شکایات
ایرادات ما را به خودمان بگویید و خوبی هایمان را به دیگران

مشتری گرامی ضمن سپاس از حسن انتخاب و توجه شما، لطفا هر گونه شکایت و نارضایتی خود را از محصولات یا خدمات پس از فروش، برخورد و رفتار کارکنان و … به ما اعلام فرمایید. به شما اطمینان می دهیم که تمامی موارد دریافتی در کوتاهترین زمان ممکن و به بهترین نحو پیگیری خواهند شد.

 

شما برای این کار می توانید از طریق “سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)” که در صفحه اصلی وبسایت شرکت و در نوار کناری سمت چپ در دسترس می باشد، استفاده کنید. (آدرس وبسایت شرکت: www.oxinsteel.ir )

 

تمامی شکايات به محض دریافت توسط واحد ارتباط با مشتریان، ثبت شده و از طریق سامانه مذکور یک شناسه منحصر به فرد به آنها اختصاص مي‌يابد. لطفا پس از دریافت این شناسه، آن را تا انتهای فرآیند رسیدگی به شکایت به همراه داشته باشید. پس از ارسال شکايات و حداکثر تا ۸ ساعت پس از وصول (يک روزکار)، تاییدیه دریافت و یا درخواست اطلاعات تکمیلی، از طريق: تلفن، پست الکترونيکي، پیامک و یا پنل سیستم ارتباط با مشتریان (CRM) برای شما اطلاع رسانی خواهند شد.

 

همکاران شما در شرکت فولاد اکسین ضمن ارزیابی موضوع، نسبت به زمانبندی رسیدگی به شکایت اقدام می کنند. بر این اساس کلیه فرآیند رسیدگی و پاسخ دهی به شکایت اضطراری نهایتاً در بازه زمانی 10 روز کاری انجام خواهند شد. مدت زمان رسیدگی به شکایت فوری 2 هفته کاری می باشد و شکایت عادی باید حداکثر طی 25 روز کاری بسته شوند.

 

در ادامه، شکایت حسب موضوع به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده و پس از دریافت گزارش از مسئولین مرتبط، نتیجه نهایی از طریق سامانه ارتباط با مشتریان اعلام می گردد و در کلیه مراحل رسیدگی به شکایت، قابل رهگیری می باشد.

 

در صورتی که به هر دلیلی، نتیجه اعلام شده مورد تائید مشتری قرار نگیرد موضوع از طریق فرآیند حل اختلاف، پیگیری خواهد شد.

 

همچنین در پایان این فرآیند، نماینده مدیریت ضمن تماس با مشتری شاکی، میزان رضایت ایشان را از فرآیند رسیدگی به شکایت مورد ارزیابی قرار می دهد.

 

نظرات