روند ثبت و پیگیری شکایت
هرگاه مشتری پس از دریافت محصول بنا به دلایل فنی، تجاری و یا هر عیب دیگری نتوانست محصول را مورد استفاده قرار دهد، مطابق با فرم پیوست مبادرت به تکمیل آن می نماید. مشخصات لازم جهت تکمیل فرم عبارتند از: شماره سفارش، شماره محصول، مشخصات کالا، عیب مورد نظر، آدرس انبار محل تخلیه کالا و مشخصات شخص هماهنگ کننده جهت بازدید.
پس از دریافت ادعا، فعالیت رسیدگی به شکایت شروع می گردد. در صورتیکه برای بررسی ادعا و اظهار نظر در مورد آن بازدید از کارخانه مشتری و بررسی محصولات ارسال شده ضرورت داشته باشد، کارشناس فنی مربوطه جهت رسیدگی حضوری با خریدار هماهنگی نموده و ادعای مشتری را بررسی می نمایند و نهایتا نتیجه بررسی ادعا به خریدار منعکس می گردد. در صورتیکه ادعا از طرف کارشناس فنی مورد تأیید قرار گرفته باشد به نحو مقتضی از طرف شرکت فولاد اکسین خوزستان جبران می شود.
لازم به ذکر است تکمیل فرم مربوطه منوط به خرید مستقیم از شرکت می باشد. در غیر اینصورت لازم است از طریق مشتری که فاکتور به نام او صادر شده است پیگیری شود.