شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > پیام تقدیر مدیرعامل شرکت فولاداکسین در پاسداشت خدمت عاشقانه کارکنان این مجموعه به زائرین اربعین حسینی
6 شهریور 1403
کد خبر: 9234

فولاد مردان اکسین، آتش سرخ تولید و صنعت را با راه سرخ عاشوراییان در آمیختند و معجون شکفتن و سرزنده گی را از کارون پرخروش همراه با سیل زائران به حریم حرم آب و آبرو ، حضرت ابوالفضل عباس (ع) رساندند.

به گزارش روابط عمومی؛ مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پیامی، از خدمات صادقانه مجموعه پرسنل این شرکت در خدمت رسانی به زائران اربعین حسنیی(ع) تقدیر و تشکر نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است:

ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

اربعین به عنوان نمادی از عشق،وفاداری و همبستگی انسانی شناخته می‌شود.برگزاری پیاده‌روی اربعین به عنوان یک حرکت فرهنگی و اجتماعی،نشان‌دهنده ارادت به اهل بیت و تأکید بر پیام‌های عدالت‌طلبی و آزادگی است.

در راه این رستاخیز عظیم انسانی،هر موکب یک مقصد، در راه رسیدن به حرمی است که سرخ ترین خون جهان از آن نقطه جاری است.

برای رسیدن به بلندترین فریاد آزادی خواهی تاریخ ، باید از پایانه ها و مرزهای عاشقی،موکب به موکب بگذریم تا در بین الحرمین نور،امام آزادگی را با همه وجود زیارت کنیم.

در مسیر سبز و سرخ اربعین،کارکنان و پرسنل همیشه در صحنه فولاد اکسین خوزستان عاشقانه و شبانه روزی با تمام وجودشان در پایانه صفر مرزی شلمچه ، مرزهای ایمان و خدمت به زائرین اباعبدالله حسین را جابجا کردند. مردان سرزمین حماسه و ایستادگی، از خط تولید تا خط سرخ اربعین را  لبریز معرفت و همراهی با دلدادگان کوی حسین و بارگاه منورش کردند، تا جهان بداند که ایرانی با ایمان و اعتقاد و مذهبش زنده است.

فولاد مردان اکسین، آتش سرخ تولید و صنعت را با راه سرخ عاشوراییان در آمیختند و معجون شکفتن و سرزنده گی را از کارون پرخروش همراه با سیل زائران به حریم حرم آب و آبرو ، حضرت ابوالفضل عباس (ع) رساندند.

اینجانب خاضعانه و صمیمانه از همت مردانه و حضور جاودانه کارکنان مومن ، معتقد و همیشه همراه فولاد اکسین خوزستان در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی که تحسین مردم و مسئولین نظام و دولت را برانگیخت تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال در زیر سایه پرچم افراشته و پرعظمت امام حسین (ع) و یاران باوفایش برای آنها توفیق خدمت همیشگی به خاندان اهل بیت و مردم شریف ایران را خواهانم .
راه حسینیان پر رهرو و همیشگی باد.

علی محمدی
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

۵ شهریور ۱۴۰۳

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات