شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > صبحگاه مشترک اعضای پایگاه مقاومت بسیج شرکت فولاد اکسین برگزار شد
12 مرداد 1395
کد خبر: 3714

مدیران و کارکنان شرکت فولاد اکسین با حضور در مراسم صحبگاه مشترک بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق نموده و به دعوت رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای لبیک گفتند و آمادگی خود را برای حضور وحدت بخش و دشمن شکن در برابر انواع تهدیدهای خارجی و داخلی اعلام کردند.

 

مدیران و کارکنان شرکت فولاد اکسین با حضور در مراسم صحبگاه مشترک بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق نموده و به دعوت رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای لبیک گفتند و آمادگی خود را برای حضور وحدت بخش و دشمن شکن در برابر انواع تهدیدهای خارجی و داخلی اعلام کردند.

 

 

 

صبح روز دوشنبه 11 مرداد ماه، صبحگاه مشترک اعضای پایگاه بسیج شرکت فولاد اکسین خوزستان با تعداد 500 نفر خواهر و برادر و گردان بیت المقدس برگزار شد. مهندس قنواتی در این برنامه به ایراد سخن پرداخت و در بدو سخنان خویش و پس از نثار سلام و درود خود بر شهیدان و کلیه ایثار گران اسلام در اقصی نقاط جهان، خطاب به مدیران و کارکنان بسیجی شرکت گفت: شما فرماندهان و افسران یک پادگان اقتصادی هستید که کلیه مایحتاج صنایع حساس و استراتژیک این کشور را تولید می کنید تا این مرز و بوم از گزند فشارها و جنگ های اقتصادی در امان بماند و در راستای اقتصاد مقاومتی گام بر دارد.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه در سال 57 ملت ایران انقلاب کردند تا سرنوشت خود را بدست خود رقم بزنند و اجازه ندهند تا استکبارگران بزرگ دنیا بر ایران تسلط یابند و این مرز بوم به حاکمیت خدا باشد. هشت سال دفاع مقدس را در مقابل هجوم دنیا سربلند و سرافرازانه پشت سر گذاشتیم.البته که این دفاع تنها دفاع از آب و خاکمان نبود بلکه دفاع از ارزش های اسلامی بود. دشمن وقتی دید که با جنگ نظامی به نتیجه ای نخواهد رسید، ابتدا فرهنگ مان و اکنون اقتصادمان را هدف قرار داده است. مهندس قنواتی با مخاطب قرار دادن مدیران و کارکنان بسیجی شرکت، خطاب به ایشان گفت: شما فرماندهان و ولی نعمتان این پادگان و یگان ویژه اقتصادی_فولالد اکسین_هستید. وی ادامه داد: در همه زمینه های خوب درخشید و در زمینه اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل خویش اثبات نمودید که مصداق اصلی آنچه که رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند، هستید. شما نیروها و یگان ویژه این پادگان مهم اقتصادی هستید چرا که هم تجهیزات و پتانسیل شما کاملا پیشرفته و بروز است و هم از لحاظ میانگین سنی کاملا مطابق با یگان های ویژه هستید. وی متذکر شد: اکنون در کشور هیچ شرکت صنعتی مثل شما نیست و الان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولین آن روی شما حساب می کنند تا مایحتاج اصلی صنایع استراتژیک در اکسین تولید شود. پس تک تک ما در زمینه حفظ و قوت گرفتن این پادگان اقتصادی مسئولیم و قطعا هر گونه تلاش در این زمینه اگر خدایی باشد در نزد خداوند متعال نیز ارزشمند خواهد بود.

ایشان در پایان یاد آور شدند: همانگونه که ما در سالهای دفاع مقدس علیرغم کلیه فشارها و آلام ها توانستیم خود کفا شویم و حتی امروز حرف اول را بزنیم، قطعا در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی هم می توانیم کلیه نیاز کشور را تامین کنیم و هیچ نیازی به بیگانگان نداشته باشیم.

لازم بذکر است در ابتدای این برنامه نیز مدیر عامل شرکت و سروان جوبند فرمانده حوزه شهید بقایی به شهدای مدافع حرم استان ادای احترام نمودند و در ادامه فرمانده حوزه شهید بقایی در سخنانی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در حال یک نبرد سخت اقتصادی و فرهنگی با نظام استکبار است. دشمنان می‌خواهند با جنگ نرم ذائقه مردم را تغییر دهند حمایت از گروه های مخالف‌، فشارهای خارجی و حمایت از رسانه‌های ضد انقلاب در این راستاست. جوبند خاطرنشان ساخت: باید دشمن را در عرصه‌های مختلف شناخت و با بصیرت با او مبارزه کرد. وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ اضافه کرد: نفوذ خطری است که مردم و مسئولان را تهدید می‌کند وقتی نفوذ حاصل شد دشمن بدون کمترین هزینه‌ای به خواسته‌های خود در کشور می‌رسد.

فرمانده حوزه شهید بقایی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی آنچه نیاز داریم را خودمان تولید کنید امروز در شرکت فولاد اکسین این اتفاق افتاده است نیازهای صنعت نفت امروز در این کارخانه تولید می‌شود. وی اضافه کرد: اینجا جبهه اقتصاد مقاومتی است تلاش شما در این عرصه مثل رزم یک رزمنده در میدان نبرد است و از مدیر تا کارگر باید در این جبهه، حماسه بیافرینند.

سروان جویند خاطرنشان ساخت: بسیج با نیروی اخلاص خود جامعه را به حرکت درآورد در هر عرصه‌ای که بسیجی وارد شود پیش‌رونده و پیشرو خواهد بود. وی در پایان با ادای احترام به مقام شهدای مدافع حرم خوزستان گفت: امنیت امروز کشور مرهون شهدای مدافع حرم است اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید در ایران با تکفیری‌ها می‌جنگیدیم.

{gallery}basij-95-5-11{/gallery}

 

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات