شرکت فولاد اکسین خوزستان > اخبار شرکت > مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از مدیرعامل فولاد اکسین تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت، روز جاری طی مراسمی در دفتر مدیرعامل محترم شرکت با حضور مشاور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همکار ارجمندمان آقای کریم مینوئی با ارائه لوح سپاس از جناب آقای مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل محترم شرکت در جریان امدادرسانی به سیل زدگان و مناطق سیل زده تقدیر و تشکر به عمل آمد.

متن لوح به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور موثر و زحمات شبانه روزی شما که به تأسی از سیره انبیا الهی و الگوی تمام عیار رادمردی و غیرت رخ نمون می‌کند. به هنگام فعالیت های نو دوستانه، تجلی گاه خصائص والای انسانی و ارزش های بی بدیل بشر دوستی است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

تحمل لحظات جانکاه، صعب و سخت امدادرسانی به نیازمندان حادثه‌دیده و حضور سریع و بهنگام در مسیر تسکین آلام آسیب‌دیدگان، نشانی از خصائل پاک الهی و انسانی را به هر ذهنی متبادر می‌کند.

برادر ارجمند جناب آقای مهندس ابراهیمی
مدیر عامل محترم شرکت فولاد اکسین خوزستان

به پاس تلاش‌های صادقانه جنابعالی در جریان امداد رسانی به آسیب دیدگان سیل فروردین ماه ۱۳۹۸ استان خوزستان و قدردانی از زحمات بی‌شائبه و ارزشمندتان در شب ها و روزهای ارائه خدمات امدادی و عام‌المنفعه به هم استانی های متاثر از سیلاب که متحمل رنج و خسارت شدند. این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد. عزت، سرافرازی و سلامتی شما در راستای خدمت بیش از پیش به همنوعان دردمند را از حضرت احدیت خواستارم.

دکترعلی خدادادی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان

نظرات

آخرین اخبار

آخرین نظرات