فرآیند رسیدگی به شکایات
ایرادات ما را به خودمان بگویید و خوبیهایمان را به دیگران

مشتری گرامی ضمن سپاس از حسن توجه شما، لطفا هر گونه شکایت و نارضایتی خود از محصولات، خدمات پس از فروش، برخورد و رفتار کارکنان و ... را به ما اعلام فرمایید. به شما اطمینان می دهیم که تمامی موارد دریافتی در کوتاهترین زمان ممکن و به بهترین نحو پیگیری خواهد شد. شما برای این کار می توانید از درگاههای زیر استفاده کنید:

 

 اعلام شکایت از طریق تماس تلفنی با شماره 32909023-061

ارسال شکایت از طریق فکس با شماره 32909027-061

ارسال شکایت از طریق ایمیل به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ارسال شکایت از طریق پست به آدرس اهواز- کیلومتر 10 جاده بندر امام خمینی (ره)- کد پستی:   1311-61788

اعلام شکایت از طریق مراجعه حضوری به شرکت

 ثبت شکایت در وبسایت شرکت تمامی شکايات به محض دریافت توسط واحد ارتباط با مشتریان، ثبت شده و یک شناسه منحصر به فرد  به آنها اختصاص مي‌يابد. لطفا پس از دریافت این شناسه، آن را تا انتهای فرآیند رسیدگی به شکایت به همراه داشته باشید. شکایاتی که از درگاههایی به غیر از تلفن و یا مراجعه حضوری دریافت شوند، دريافت شکايات بلافاصله و حداکثر تا 8 ساعت ( يک روزکاري ) بعد از وصول به شما از طريق ( تلفن، پست الکترونيکي، پیامک، پست و ... ) اطلاع داده مي‌شوند. همکاران شما در شرکت فولاد اکسین، ضمن ارزیابی موضوع، نسبت به زمانبندی رسیدگی به شکایت اقدام می کنند. بر این اساس شکایت فوری باییستی در بازه زمانی 3 روزه بسته شوند. مدت زمان رسیدگی به شکایت مهم 5 روز می باشد و شکایت عادی باید حداکثر طی 7 روز کاری بسته شوند.


در ادامه، شکایت حسب موضوع به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده و پس از دریافت گزارش از مسئولین مرتبط، نتیجه نهایی به مشتری اعلام می گردد.


در صورتی که به هر دلیلی، نتیجه اعلام شده مورد تائید مشتری قرار نگیرد موضوع از طریق فرآیند حل اختلاف، پیگیری خواهد شد.


همچنین در پایان این فرآیند، نماینده مدیریت ضمن تماس با مشتری شاکی، میزان رضایت ایشان را از فرآیند رسیدگی به شکایت مورد ارزیابی قرار می دهد.